frumalm.blogg.se

Man måste se på saken från minst två håll - annars blir man en liten människa.

Kommentarer

Postat av: Blogg.se

Publicerad 2012-11-23 17:03:55

Lycka till med din nya blogg!

Svar: Tackar!
Fru Malm

Postat av: marlene

Publicerad 2012-11-24 09:19:18

Helt och hållet sant känner som du i de flesta situationer lycka till med bloggen kram

Svar: tack! Fortsätt gärna att läsa!
Fru Malm

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-11-24 09:19:40

Love you! :)

Svar: Va roligt, Hoppas att jag kan bjuda på några skratt och lite igenkänning!
Fru Malm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fru Malm

Följ min blogg med Bloglovin Småbarnsmamma, fru (fast varför väljer man att beskriva sig själv vad man är till någon annan)? Jag är ju .. nu tog det stopp. Jag är som jag är, glad å snäll. Pratar först och tänker sen, vänder och vrider på alla resonemang. Känner först - gör som jag känner och tänker sen... nu kom det igen "tänker sen" kanske jag skulle prova att tänka FÖRE? Eller? Mañana.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela